Thursday 26 April 2012

♥ indahnya ukhuwah antara kami ♥

Assalammualaikum readers sume yang sudi merayau-rayau kat blog saya ni..
hari ni saya tak ada apa pon nak dikongsikan harap maklum saya candidate spm 2012..
apa-apapon saya akan update ceramah terkini yang saya bace dan kongsikan pada anda semua ya..
untuk kali ni saya hanya ingin memperkenalkan bestiee yang menjadi tulang belakang saya selain mama,abah,abangs,kakaks, n adikku..mereka sudi membantu saya walau dalam masalah sekecil seperti tudungku peleot hinggalah sebesar seperti soalan addmath yang entah bila bku latihannya akan kuhantar..hehe..saya sayang anda semua   

ERIN: opps gamba senget harp maaf! timbalan pengawas 2 >.<



MELL: the beautiful one 

ALYN: the cool one

SHAZZ: the fashionista one

                                   
YAYA: the mother-like one

BELLA: the sunny chubby one

ZHIKIN: the kiddy smaller one

LINDA: the dearest one

SHIKIN: the k-pop one

ATIKA: the athletic one


in memories........hang out nanti tau! >>



                                     
FYKA: the hottest kerek one

MRYM: the naughty gedik one

FARA: the gorgeous one

IESMA: the crazy laugher one

GHAH: my childhood sister <3



SAYA SAYANG ANDA SEMUA !









No comments:

Post a Comment